wtorek, 7 lipca 2015

Rajd arabków , miodek i mistrzostwa :D

Hej xD Dzisiaj dodam dość długi post , ponieważ będzie on dotyczył 3 rzeczy :3 A więc na początku zaczniemy od rajdu arabków :D wczoraj chciałam trochę odpocząc od treningu koni , więć poszłam na farme steva i zorganizowałam rajd koni arabskich ! Niestety , nie było wielu osób :/ Zrobiłyśmy ognisko , pościgaliśmy się na ujeżdżalni i weszliśmy na jej dach ;)
Potem razem z grupą zabrałyśmy Viktorię ( dziewczyna na złotym arabie ) do Doliny Złotych Wzgórz , sposobem " przez wyścig " , bo nie miała jeszcze odblokowanej ;P Na koniec , razem z moją znaj Teagan ( biały arab xD ) , przedostałyśmy się do zamkniętego obszaru Urodzajnych Hrabstw XD No i potem oczywiście nas wywaliło z tamtąd :3

Teraz trochę " świeżych wiadomości " . bo z dzisiaj ;D A więc , postanowiłam odwiedzić miodek z moją znaj z klubu - Amelią Swordnose :D . I tak nam się tam spodobało , że postanowiłyśmy się tam przenieść razem z całym klubem XD ( mam nadzieję że członkowie z klubu też się przeniosą :3 ) . Na miodku jak dla mnie jest lepiej , są mniejsze lagi i nie ma tak wielu osób xD Na przykład dzisiaj były cs Doliny Złotych Wzgórz i było tam tylko 8 osób ! XD Ja niestety nie zdążyłam , bo jak zwykle szłam na ostatnią chwilę , bo chciałam wytrenować fiordowi 14 poziom . I tak nie wytrenowałam bo mi wyścigów zabrakło ;-; Może jeszcze będą kiedyś takie cs , że będzie tam 8 osób xD Ale dzisiaj ja i mój fiordeł ( Snowcry ) mieliśmy szczęśliwy star stablowy dzień xD Udało nam się wywalczyć 2 miejsce na mistrzostwach w moorland :DD To był mój pierwszy medal *-*
To byłoby na tyle w tym ( chyba najdłuższym ) poście :") Papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz