czwartek, 1 października 2015

Wszystkiego Najlepszego SSO !!! :D

Witam ! :D Jak wiecie , SSO obchodzi swoje 4 urodziny ^^ Oprócz kodów na SC , w wczorajszej , środowej aktualizacji , dodali masę urodzinowej zabawy :) Fajerwerki ( moje ulubione ^^ ) , specjalny urodzinowy wyścig , który daje nam 1500 PD konia ^^ ( Jej , przyda się w treningu Stormy :D ) , sklepy urodzinowe , dekoracje , tort w Jodłowym Gaju oraz Lidera Urodzinowego , który codziennie daje nam jakąś część stroju urodzinowego ^^ Tego lidera można znaleźć z Forcie Pinta , stoi sobie przy fontannie :D



Sklep urodzinowy , jest w każdym miejsce , gdzie jest stajnia , więc nawet osoby bez SR , mogą coś z niego zakupić. Z tego co pamiętam , to sprzedawane są tam fajerwerki i....hm , i coś jeszcze , ale zapomniałam xD



A teraz coś , co najbardziej lubię w świętowaniu urodzin SSO ! FAJERWERKI ^^ :D Ja je uwielbiam , wczoraj wydałam prawie wszystkie szylingu Jorvik , na kupowanie fajerwerków xD






Mi się najbardziej spodobały fajerwerki w kształcie kwiatu Aideen ( czy jak tam się nazywają xD ) To te , na 4 zdjęciu od góry :) Na razie to byłoby na tyle :P Ja lecę świętować kolejne dni urodzin SSO ^^ Papatki <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz