środa, 6 stycznia 2016

Nowe maści islandów! :D

Witam! Dzisiaj środa, więc aktualizacja :D Na wyspie Jorvik, pojawiły się 3 nowe maści koni islandzkich. Oprócz tego, dalej możemy kontynuować świątecznę zabawę oraz świąteczne zadania z Radnym! Dodali także nowe ubrania do Jorvik City Plaża ( jak w każdej aktualizacji XD ). Oto nowe maści islandów:
Jak dla mnie, wszystkie cudne ^^. Na poczatku, planowałam kupić łaciatka ( krówkę xD ) i izabelka, ale gdy je zobaczyłam "na żywo", to stwierdziłam iż bardziej podoba mi się siwek i zamiast izabelka, kupiłam siwka :D. A wam jak się podobają nowe maści? I czy kupiliście już jakiegoś, czy może zbieracie sc? :) Chętnie poczytam w komciach wasze odpowiedzi ^^ Papatki <3
Ps.: Jutro postaram się wstawić zdjęcia moich nowych islandów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz