czwartek, 16 czerwca 2016

Odnowione Valedale i urocze świnki :D

Hej! Wczoraj była aktualizacja, w której zespół SSO odnowił niewielką, malowniczą wioskę położoną nad Rzeką Srebrnej Pieśni - Valedale. Mnie jej nowa wersja się o wiele bardziej podoba niż ta przed renowacją. Znaczy, nie żeby wcześniej Valedale mi się nie podobało (XD) Tylko teraz wydaje mi się że bardziej oddaje ten swój tajemniczy i magiczny klimat :D Przyznam nawet, że z miejsc które SSO odnowiło, to właśnie Valedale najbardziej przypadło mi do gustu ^^. Może nawet kupię sobie tam stajnię macierzystą...:D Tak czy inaczej, teraz to miejsce bardzo mi się podoba i chyba stanie się jednym z moich ulubionych miejsc w Star Stable! (zaraz po Lustrzanych Bagnach xD ) Mam dla was parę zdjęć odnowionej wioski druidów, więc sami zobaczcie i oceńcie czy wam się podoba :D



Oprócz tego, w Valedale pojawiły się świnki, które można kupić i umieścić w swojej sakiewce przy siodle :D Więc jeśli planujecie taką sobie zakupić, to pośpieszcie się, bo te małe, urocze świnki będą dostępne tylko przez tydzień!


Mi bardzo się one podobają i chyba jak dostanę sobotnie star coins to sobie którąś z nich kupię :) Papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz