sobota, 26 września 2015

15 lvl Golddiamond :D

Hej :D Jak już zapewne zauważyliście w tytule posta , jego tematem jet wytrenowanie mojej klaczy - Golddiamond ^^ jeej , to mój pierwszy morgan , którego wytrenowałam ;) Teraz biorę się za trening Stormangel ( tez morgan xD n) No tak , tak , fajnie było kupować morgany , teraz trzeba te wszystkie 6 wytrenować ;-; Straszne xD A oto zdjęcie , które przed chwilą zrobiłam z moją Golddiamond ( jeszcze nie mam dla niej aka ) :
Byłam też pare minut temu na cs moorland...lepiej tego nie będę pisać...a nie jednak napiszę xD Takk , było strasznie :_: Jechałam sobie pierwsza a tu nagle jakieś pień , nie przeskoczyłam go , fail no i BUM , spadłam z klifu ;-; No i oczywiście wszyscy mnie prześcignęli :c A mogłam być pierwsza...No cóż zdarza się xD Ale po tym wszystkim , jeszcze na ostatniej przeszkodzie , wywaliło mnie do góry ( I belive i can fly...) A więc kolejny fail. Po tym stwierdziłam , że nie będę kontynuować tych cs ( może to też dlatego , że jeszcze utknęłam w płocie :-: ) I pojechałam sobie do stajni ! Tak , podczas cs xD I potem czas się skończył i ich nie przeszłam xD Taka to oto historia moich cs w moorland :P Ale teraz pisze też tego posta dlatego , że nie mam co robić na SSO a czekam na cs Srebrnej Polany xD Hm...jak zaczynałam go pisać , było 30 min do cs...a teraz tylko 10 o.O Ale ten czas leci , na pisani postów...xD No cóż , to chyba na tyle :3 Tak wiem , nieco za bardzo się rozpisałam...:") Ok , to ja lecę na mistrzostwa Srebrnej Polany , papa ;)

2 komentarze:

  1. Nie żal się na blog ok? Po za tym skoro wytrenowanie ledwo 6 koników jest dla ciebie ciężarem to lepiej porzuć SSO bo noobów takich jak ty tam dostatek. Hahahahah nawet cs się sprzymierzyły przeciwko tobie. Współczuję że nawet takich prościutkich cs Moorland nie potrafisz przejść. Może zanim wystartujesz w mistrzostwach to naucz się jeździć O_o Nawet jakbyś przeszła co się nigdy nie zdarzy to masz tak słabe koniki że pewnie przyjechałabyś ostatnia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie to ty jesteś noobem, który wcale nie ma doświadczenia w grze, więc nie wie, że każdemu mogą czasem sc'y pójść nie za dobrze. Zresztą, ja będę decydować czy chcę grać czy nie, a taki ktoś jak ty, co tylko potrafi hejtować z zazdrości nie będzie mi układał życia.

    OdpowiedzUsuń