piątek, 25 września 2015

Urodziny Star Stable + kody ! :D

Witom ! Od razu mówię , że przez dłuższy czas nie pisałam nic na blogu ponieważ...nie miałam czasu...jest szkoła , obowiązki i nie miałam prawie  czasu , żeby dodać na bloga nawet najkrótszy post :( No cóż , ale teraz JAKOŚ postaram się częściej coś pisać, brakowało mi tego blogowania ;) Nawet nie zdążyłam was poinformować o moich nowych Morganach , które kupiłam jeszcze przed odnowionym Fortem Pinta :x Są to dwie klacze , których zdjęcia postaram się jak najszybciej wstawić do zakładki "Moje konie" . O odnowionym Forcie Pinta , już nic nie będę pisać , bo zapewne każdy z was już zdążył zauważyć zmiany :") Mi się osobiście baaardzo nowy FP podoba..i postanowiłam , że się tam przeniosę ! :D Tak , opuściałam spokojny i cichy Jodłowy Gaj i zmieniłam stajnię na jedno z miejsc , gdzie jest najwięcej ludzi w SSO. Wcześniej nawet o tym nie myślałam ( gdy był jeszcze stary FP ) , myślałam , że będę miałam tam dużo lagów i ogólnie gra będzie mi strasznie mulić. Ale , na szczęście tak nie jest O.o W ogóle nie mam teraz tam lagów , co jest nawet nieco dla mnie dziwne :o Ale to dobrze :") No więc tak , o Forcie Pinta już napisałam , a teraz przejdę do najlepszej rzeczy - URODZINY STAR STABLE !!! Taak , jak zapewne już wiecie z aktualizacji , SSO obchodzi swoje 4 urodziny :D Z tej okazji , dali nam kody na SC. Zaplanowane są 3 kody , aczkolwiek teraz podali nam 2 ( drugi dzień świętowania urodzin ) Dają nam one 100 sc :) Oto one:
  

SILVERGLADE

GOLDENHILLS

Jutro dadzą jeszcze jeden i raczej ostatni kod na sc ;) A i jeszcze coś...W tym roku , ma zostać wprowadzona nowa rasa konia..SHIRE :D I podobno też nowy teraz , prowadzenie konia i jakaś niespodzianka , na którą podobno wszyscy czekamy...
Szczerze , to ja się tego już nie mogę doczekać *-* Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz