piątek, 4 września 2015

Wonsz Janusz , selfie z Mel i popularna w Jarlahaim :)

Hej , hej , hej ! Co prawda aktualizacje , były w środę , ale piszę ten post dopiero dzisiaj , ponieważ nie chciałam , aby był taki nudnyyy i dotyczył jedynie aktualizacji. Co prawda , a tym tygodniu , aktualka była dość duża , dodali nowe zadania ( uwielbiam gdy dodają zadania *-* ) z...WENSZEM JANUSZEM !xD  Jak już zapewne wiecie , wonsz Janusz to wąż jorvikański ( czy jakoś tak xD ) który mieszka sobie na Zapomnianych Polach :) Zadania dotyczą tego , że mała Freja ma odrobić zadanie domowe i chce zrobić zdjęcie wenszowi Januszowi xD Potem wąż ją gryzie i mała Freja dostaje gorączki. Ale dobram , nie będę tu teraz opisywać całego zadania :") O , a tu macie kilka zdjęć z tych questów :D

Podczas wykonywania tych zadań , spotkałam jedną z moich ulubionych blogerek - Melissę Seahall :D Postanowiłam , więc , że zamiast zwyczajnego zdjęcia na koniach , możemy zrobić sobie selfie ! :)
Hyhy , moje konio na drugim planie ;3
Ostatnią rzeczą jest to ( jak już się domyślacie po tytule tego posta ) , że w końcu wzięłam się za robienie reputacji i nabiłam popularną w Jarlahaim :D ( Zrobiłam to tylko dlatego , że bardzo chciałam mieć taką białą bluzkę na cs i nie miałam popularnej a ona właśnie tylko od popularnej była xDD )
Teraz zacznę robić reputację u pana Trouta na łowienie ryb , bo zapomniałam , że jak ją zrobię , to będę miała nowe zadanie ^^ Tylko że tam , muszę wbić podziwianą a na razie mam mało tych PD czy jak to tam się nazywa xD
A , i piątkowa sesja zdjęciowa będzie przełożona na sobotę ( czyli jutro ) , bo dzisiaj nie wiem czy się wyrobię , nawet tych zdjęć nie robiłam , bo dopiero co przyszłam ze szkoły. Może jeszcze dzisiaj je wstawię , ale do końca nie wię , czy się wyrobię xD A teraz żegnam , papaa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz