piątek, 28 sierpnia 2015

15 lvl Darklove ;D

Hejo ^^ Nie pisałam nic na blogu , ponieważ no...nie było w zasadzie o czym pisać xD A nie chciałam was tutaj zanudzać jakimiś nudnymi postami xD Ale dzisiaj , w końcu postanowiłam cos dodać i teraz to krótki post z informacją , że moja klacz Darklove osiągnęła 15 lv ! :D ( wiem , napraaawdę fascynujące xD ) No , ale dzisiaj wstawiam kolejną sesję zdjęciową z jakimś konikiem :D ( Tylko muszę wejść na sso xD ) Może to będzie któryś z fiordów ? Nie wiem , jeszcze się nad tym zastanowię ;) A tu macie zdjęcie Darklove :P
U niej , wyjątkowo trening poszedł mi jakoś szybciej , niż u innych koni ( magia xD )
Kończę ten post , bo już nie mam co napisac , hah ;3 Jeszcze dzisiaj pojawi się na blogu sesja zdjęciowa jakiegoś konio ! :D Papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz