wtorek, 18 sierpnia 2015

Sesja zdjęciowa Darklove oraz trening :)

Hej :D Wczoraj nudziło mi się na SSO i postanowiłam zrobić taką małą sesję zdjęciową z moją klaczą Appalosa - Darklove :) Mam nadzieję , że zdjęcia wam się spodobają , chociaż muszą przyznać , że niektóre z nich wyszły...jakoś dziwnie xD




















Dość dużo tych zdjęć zrobiłam...xD Ale oprócz tej "sesji" , postanowiłam także potrenować moją Darklove :) Wyścigów wystarczyło , żeby dobić jej 5 poziom ( wcześniej miała 2 xD) , może dlatego , że wcześniej trenowałam fryza...:P Oczywiście , klacz trenowałam z moją kol z klubu - Sanną Turtletree :)

Po treningu , pojechałyśmy od Valedale , na naukę latania xD ( W końcu kiedyś trzeba nauczyć się latać ) xD

Jeśli chodzi o latanie , dokładniej miałam na myśli wchodzenie na dach...i ewentualne spadanie z niego :") 
To chyba na tyle w dzisiejszym poście :P Papatki <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz