środa, 19 sierpnia 2015

Aktualizacje , sesja na lodowcu & 15 lvl Iceruby :D

Witam :) Dzisiaj jest środa , a co za tym idzie ? Aktualizacje SSO ! :D Dzisiaj zespół SSO postanowił ulepszyć grafikę gry :) Tej zmianie podległy konie oraz wyposażenie i ubrania :) Wiele osób , nie widziało jak zmienić grafike na tę " ulepszoną " , więc tutaj napisałam wam mała podpowiedź , jak to zrobić :
1. Klikamy telefon , obok mapki
2. Wybieramy " opcje "
3. Mamy tam taki jakby wskaźnik , gdzie pisze " jakoś grafiki " , kursor przesuwamy do końca
4. Następnie resetujemy grę , tzn. wylogowujemy i logujemy się z powrotem :)
5. Powinna już być nowa grafika :D
Myślę , że niektórym pomoże moja podpowiedź jak to zrobić xD
Następną rzeczą , jaką zespół SSO dodał do gry , do lodowiec z uroczymi foczkami do kupienia ^^ Jest on w Zachodnim Przylądku :) Ja planuje kupić jakąś foczkę w sobotę , wtedy dostanę sc xD
Oprócz tego , pojawiły się także nowe nazwy klubów :D To dobra wiadomość dla tych , którzy chcieli założyć własny klub , ale nie mogli , ponieważ prawie wszystkie nazwy były już zajęte :")
Także w Centrum Handlowym pojawiły się nowe ubrania , a Ferdinand i Eddie zaczynają rozkładać swój targ koni w Forcie Pinta :D
Z aktualizacji to na tyle , mi szczególnie spodobał się lodowiec , więc postanowiłam , że zrobię małą sesję zdjęciową na lodowcu z moją nową klacz - Lemonflower , którą kupiłam wczoraj ^^




















Ostatnią rzeczą , którą chciałam wam przekazać , jest to , że wytrenowałam Iceruby do 15 poziomu :)
To wszystko ,w tym poście , żegnam i pozdrawiam <3 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz