wtorek, 4 sierpnia 2015

Powrót , 15 poziom arabka , nowa fryzura i koń :D

Hej ! :D Po dwóch tygodniach wróciłam z obozu konnego :) Było na nim super , dużo jeździliśmy w tereny i na maneżu :D Ale wróciłam i zabieram się za dodanie nowego posta , który będzie dość długi , bo dotyczy wielu nowych rzeczy na SSO xD
Pierwszą rzeczą jest to , że są nowe maści Morganów :) Można je kupić w Jodłowym Gaju . Ja na razie nie planuję kupna któregoś z nich , ale potem może się skuszę ;3
Od razu po powrocie postanowiłam dotrenować do końca moją arabkę , Rubydream . Osiągnęła ona 15 poziom ! ( nareszcie xD )
Następną rzeczą jest to , że zmieniłam trochę wygląd mojej postaci , a dokładnie do fryzurę XD Tamta już mi się znudziła , więc po powrocie kupiłam nową w Forcie Pinta :)

Mi się teraz ta jakoś bardziej podoba :) A według was która ładniejsza ? Ta nowa czy starsza  ? :')

Oprócz zmiany fryzury , kupiłam także nowego konika :) W planach miałam kupić andaluza izabelowatego , ale jednak wybrałam karego fryza sportowego z Farmy Steva xD Bardziej mi się spodobał :")
Jest to klacz , nazywa się Moonmagic , ale ja wolę na nią mówić Lora :")
To byłoby na tyle , w tym długim poście xD Papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz